Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 lipca 2012

Do more of what makes you happy

witam po długiej przerwie. nie pisałam, ponieważ nie miałam zbytnio czasu oraz masa problemów na głowię. ale już w miarę wszystko zmierza ku dobremu. po pierwsze wreszcie mamy wakacje! macie jakieś plany? ja obecnie imprezuję lub jeżdżę do mojego przyjaciela na wieś. 20 lipca czyli już za dziewięć dni wyjeżdżam do Norwegii <3. nie mogę się już doczekać! po powrocie znowu imprezy i wyjazdy z przyjaciółką do moich dziadków.
na dziś zaplanowałam pokazać Wam zdjęcia z imprez, które przeżyłam w ciągu ostatniego miesiąca.
a w następnych postach przed wyjazdem zaprezentuje Wam moje zakupy, prezenty urodzinowe, outfit i instagram pictures :).


hello. I didn't write, because I didn't have much time, and a lot of problems on my head. but I think that everything will be good. first, we finally have holidays! do you have any plans? For example I go on party or I visit my friend in the country. In 20th July I am going to Norway <3. I can't wait!
after trips I'll still have fun and go with my friend to my grandparents.
today I show you pictures of last parties that I experienced in the last month.
and in future posts I'll show you before I leave my new things, birthday presents, outfit and instagram pictures :).



31 Maj - Wycieczka klasowa
31st May - Class's trip


 
 
 
4 Czerwiec - Moje Bierzmowanie
4th June - My Confirmation

 
 
 
8 Czerwiec - Moja impreza urodzinowa
8th June - My birthday's party


 
 
 
21 Czerwiec - Premiera przedstawienia "O zbóju Madeju"
21st June - Premiere of "About bandit Madej"

 
 
 
27 Czerwiec - Zakończenie roku szkolnego
27th June - The end of school



 
 
 
28 Czerwiec - Kolacja z przyjaciółką i mamą
28th June - Dinner with friend and my mother

9 komentarzy: