Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 listopada 2011

"so take a chance and don't ever look back" - Katy Perry

po polsku: dziś mam dla Was hity tego sezonu! przyszykowałam dużo dużo zdjęć, ale to zaraz. najpierw powiem, co moim zdaniem to jest. zdecydowanie panterkowe buty (mogą to być: koturny, botki, szpilki, mokasyny, jazzówki czy glany) i tkaniny błyszczące, cekiny, brokat i wszystkie błyskotki, które kiedyś były określeniem kiczu i tandety. teraz wracają do łask!
ja tydzień temu zakupiłam sobie cekinowe spodenki. kiedyś zrobię w nich zdjęcia.
a Wy, macie już swoje perełki tego sezonu?

in English: I have for you today, hits this season! przyszykowałam many many pictures, but it is now. First I will say what I think it is. panterkowe definitely boots (this may be: Wedges, boots, stilettos or loafers) and shiny fabrics, sequins, glitter and all the trinkets that were once defined kitsch and trash. Now returning to favor!
I bought a week ago sequined shorts. I will do once in their pictures.
and you, you already got your gems of this season?

czas na zdjęcia (time for a photo)




1. BŁYSZCZĄCE SZALEŃSTWO












2.PANTERKOWY ZAWRÓT GŁOWY







jeszcze mam dla Was dwa zestawy związane z dzisiejszym tematem:
I still have for you two sets associated with today's theme:

3 komentarze:

  1. Love glitter shoes!
    Today is december! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaah sequins! i adore them~!!!!! leopard too!!!!!
    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome post ! :)
    Thanks for your comment, you said that you wanted to invite me to "frequent Pageview" - what is that ? :)

    xx Love from London

    agnesnilsson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń